O nákupu

Doprava a platba

Způsob dopravy

Využijte DOPRAVU ZDARMA při nákupu zboží nad 1000,-Kč. Limit pro splnění dopravy zdarma, případně kolik vám do něj zbývá je přehledně zobrazeno v košíku.
Skladové objednávky se snažím vždy zpracovat do 2 pracovních dní a předat dopravci k expedici.
Dělám maximum proto aby u vás bylo zboží co nejdříve, nezapomeňte však, že šiju ručně, s láskou a to vyžaduje čas.

Osobní odběr ZDARMA - Duslova 2007 Beroun, jedině po předchozí telefonické domluvě

Zásilkovna 79,- Kč (5300+ výdejních míst)
Česká Pošta - doporučené psaní 79,- Kč (doručení na adresu)
Balíkovna 65,- Kč (doručení do balíkovny)

Způsob platby

Platit můžete několika způsoby, vyberte si ten nejpohodlnější. Fakturu obdržíte na uvedenou mailovou adresu.

​​​​​​Platba předem na účet
Dobírka (+ 35,- Kč)
Platba v hotovosti

č.ú.: 1247915039/3030, variabilní symbol je číslo vaší objednávky

 

Vrácení zboží

Nákupem u nás nic neriskujete. Zakoupené zboží můžete do 14 dní vrátit nebo vyměnit za jiné zboží.

Peníze za vrácené zboží vám do 14 dnů zašleme na váš účet.

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, neváhejte nás kontaktovat a my vám rádi pomůžeme.

Telefon: +420 776 267 475.

Stačí tedy doplnit údaje dle faktury, kterou jsme vám zaslali v odkaze při expedici balíčku a balíček poslat zpět na naši adresu:

Miroslava Vlasáková
Duslova 2007
266 01 Beroun

Formulář jsi můžete vytisknout zde:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Reklamace

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Miroslava Vlasáková
Duslova 2007
266 01 Beroun

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně. Nebo se můžete přihlásit do svého profilu a tam můžete vyplnit reklamační řád. Viz níže.

Zboží na reklamaci posílejte čisté. 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.